Menu

Marketingscan voor jouw bedrijf. Behaal meer resultaat met je marketing en krijg grip op je marketingbudget.

Huibert Bijland 4 september 2020 1 minuut

Laat je marketingactiviteiten beoordelen op strategische keuze, budget en resultaat. Na deze marketingscan weet jij of jouw marketingstrategie en de inzet van deze marketingmiddelen passen bij jouw doelstelling(en) en marketingbudget(ten).

Door te inventariseren wat je huidige marketingactiviteiten zijn en de daarbij behorende investeringen evenals het doel waarom deze zijn ingezet, krijg je inzicht in waar je nu staat.

Het is belangrijk om te beoordelen of deze huidige marketingactiviteiten bijdragen leveren aan het resultaat of het doel wat jij voor ogen hebt met deze marketingacties. Zijn het noodzakelijke investeringen, sociaal-maatschappelijke investeringen of duidelijke keuzes met marketingdoelstellingen en/of zit daar een doordachte marketingstrategie achter? Door je marketingactiviteiten inzichtelijk te hebben wordt het gemakkelijker om keuzes te maken welken marketingmiddelen je blijft inzetten. Zorg voor focus en richt je op je doelstellingen.

Passen de investeringen per marketingactiviteit bij hetgeen wat je wil bereiken? Schaaf budgetten bij, verplaats budgetten naar effectievere marketingmiddelen die wel resultaat leveren. Kortom, pas de marketingscan toe op jouw bedrijf en krijg inzicht en grip op jouw marketing resultaat. Start vandaag nog.

Jij hebt behoefte aan advies?

IkCommuniceer geeft je graag gedegen (online) advies over je strategie, website, ads campagne en de mogelijkheden op social media.